Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

Igår Interpol live på Cirkus. Idag: Mamma och mormor ni är mina förebilder

Publicerad 2011-03-08 21:56:36 i Allmänt,

Speciall day x3 idag :)

Hade en helt otrolig kväll igår. Fick en tidig födelsedagspresent av Micke.
Först middag på Linguini i Vasastan. Det var ett jätte mysigt ställe, trevlig personal och riktigt god mat. För den som gillar italienskt så rekomenderar jag det starkt :)

Efter den romantiska middagen bar det av till cirkus och Interpol. Ett av Mickes favoritband. Positivt överraskad faktiskt. Det är ett band som har en otroligt fin musik, men jag är lite skeptisk till sångaren. Men han var mycket bättre live än på skivorna. Konserten i sig var väldigt upp och ner. Bandet fick mer pondus i låtarna med lite mer fart i. Så en del låtar var lite monotona o stela.

Sammanfattningsvis så var det en bra konsert och jag hade jätte trevligt.
Att vi avslutade med en mysig promenad genom djurgården och strandvägen gör ju de hela lite mysigare.
Sen hade vi tyvärr oturen o missade tåget precis och tåget efter de var 20 min sent.

Så blev en lång kväll och man var något trött när man vaknade imorse.

Idag har vi firat både kvinnodagen, fetisdagen och internationella pannkaksdagen :D

Fick min semla tillslut iaf. Fick skynda in på Maxi efter träningen.

dagen till ära; de kvinnorna som betytt mest för mig. Båda är otroliga mödrar och jag älskar er båda.
Mamma och Mormor


Hoppas jag blir en lika bra mamma/kvinna som det här två.

Lilla paulina fick också vara med :)

Hoppas ni haft en underbar dag. För det har jag (2 dagar i rad)

God natt xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela