Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

Rio - Soundtrack

Publicerad 2011-03-30 14:46:28 i Allmänt,

Snart dags att bege sig mot jobbet.
Kollat igenom lite av arbetet till imorn. Gu va jag längtar tills morgon dagen är över. Första helgen på länge då man inte har något hängande över sig. Kan bara slappna av utan att få dåligt samvete för det. I like it.

Har kollat lite nya utbildningar. Det börjar arta sig. Får se hur det slutar. Är ju ända ca 2 veckor kvar tills jag måste ha besätmt mig.

Kan inte rå för att jag har en liten förkärlek till tecknat :P
Ska se Trassel med min gud dotter nu i helgen.
Men sen har två nya filmer dykt upp. Rio och Hopp.

Tecknat är så harmlöst och enkelt. :)

Soundtracket till Rio är för övrigt riktigt bra


 

Ha en bra dag :)

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela