Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

Plugg, plugg, plugg

Publicerad 2011-03-09 17:32:07 i Allmänt,

Nu har jag pluggat hela dagen, men känner mig inte mycket klokare för det.

Men skönt att fått vissa saker gjorda. Fullt upp nu. Ett seminarium nästa vecka och tenta om 2 veckor. Om 3 veckor är det ett eximinationsseminarium på ett luddigt grupparbete som håller på under tiden.

Skönt när det är klart. Nästan så man längtar till praktiken i maj.

Sitter o väntar på att pappa o micke ska komma hem med min bil :D

Det var dags för en ny eftersom min gamla pärla blev förstörd efter jag vart påkörd bakitfrån :(

Sen ikväll blir det tacos! Yummi.

Nä tillbaks till pluggandet nu.

Bye bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela