Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

Finfin låt att avsluta lördagskvällen med!

Publicerad 2011-03-27 01:06:45 i Allmänt,

Har haft en super dag idag. Bortsett från att min andra hälft både tog bilen och bilnyckeln till den andra bilen med sig till katrineholm idag. Så det fick bli promenader för min del istället.
Han kanske tycker att jag behöver det :P

Ännu en träningsmatch avklarad och en vinst på 10-1 skrivs in i böckerna.
Vi spelade bra och visst är det kul att vi lyckas göra så många mål :)

Efter det blev det middag hos mamma o pappa.

Sen blev det ett litet umgänge hemma hos mig med lite vin drickande bland annat.

Tack för en jätte trevlig kväll Clara, Gnesta och Elin ♥

Fick en riktigt fin låt länkad till mig under kvällen

Tycker definitivt att ni ska lyssna på den :)



 

God natt :)

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela