Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

Lycka!!!! Dags för comeback

Publicerad 2011-06-27 16:03:06 i Allmänt,

ÄNTLIGEN!!!!!!

Lagom till sommaruppehållet så är det dags för min comeback på fobollsplanen :D

Över en månad sen jag vart skadad och ryggen är inte hundra än. Men tillräckligt för att jag ska kunna spela lite iaf :)

Ska bli skönt med en match i benen innan man går på vilan (igen)
Men dealen att jag ska spela idag är att jag inte får träna på resten av veckan för att ryggen måste vila upp sig.
Klockan 8 ikväll på Jalla vallen :)

Imorn är det dags för mig att börja jobba. Ska bli riktigt kul faktiskt. Speciellt eftersom att det inte är 5 dagar i veckan som gäller :P Tycker om att jobba, men det blir roligare om man inte behöver göra det allt för mycket.

Dags att börja ladda för match nu :)

Ha en underbar kväll!



ungefär så här glad är jag just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela