Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

Alvedon <3

Publicerad 2011-06-28 23:24:33 i Allmänt,

Bajs match!
Det räcker där. Nu tar vi sommarlov från fotbollen ett tag.
Tycker att jag gjorde bra ifrån mig. Inte nog med att jag inte har gjort en match på över en månad. Spelade nästan hela matchen som innermittfältare (inte min position)

Själv spelade jag alldeles för mycket och det tycker inte ryggen om idag.

Alvedon? Ja tack!


Hade en första dag på jobbet idag också. Det gick riktigt bra. Var oooooerhört varmt bara så tack säger jag bara till fläktarna. Annars hade man väll svettats ihjäl.
En dag till imorn sen är jag ledig lite och Ikea väntar på torsdag (suck) (jag hatar ikea!)

Nu är det snart sängen. Spänningarna i ryggen ger mig huvudvärk, inte kul.
Så nya tag imorn :)

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela