Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

Saker blir verkligen bäst gjorda på kvällen!

Publicerad 2011-01-04 22:09:05 i Allmänt,

Så var den första träningen för i år avklarad. Den var precis så jobbig som jag trodde att den skulle vara. Men fy fan va kul de var. Så otroligt härligt att få röra bollen igen och inte minst röra på sig själv. Man har jul/nyårsmat upp över öronen.

Nästa vecka börjar allvaret på riktigt då vi får komma ut och vara på en full plan. Då är det slut med futsal/five a side för den här gången. Ska bli rikigt kul o komma ut igen. Det har man längtat efter sen i november :)

Hur som helst är jag riktigt mör i kroppen och lär säkert ha träningsvärk imorn. L O V E  I T !!!!!! :)

Nu under kvällen har man varit oerhört produktiv. Sånt jag inte orkar göra på dagen får jag oftast ork till på kvällen. Då är det väll ett faktum att man är kvällsmänniska!!!!

Micke vart kvar längre i k-holm men conteiner lossningen p.g.a snön och precis som med allt annat så orsakar den förseningar. Så de blir sent för honom ikväll stackaren :(

Så tänkte att jag skulle överraska honom lite.

Jag tog tag i diskberget som han lovat att ta imorn. Och det för att han ska slippa tänka på de imorn så han kan sova ut eftersom han ska jobba natt.

Sen har jag hunnit byta sängkläder, sortera tvätt, tvätta upp handtvätten, tömt obis låda och kammat honom :)

Allt är mycket skönare o göra på kvällen. Vet inte varför men när jag gör de här grejerna på dagen så blir man lite smått irriterad, för de e inte kul o göra dem. Men på kvällen är de ganska avslappnande (om man inte har allt för mkt o göra under en tidspress)

Nu ska jag fixa med de sista sen börjar de bli dags o krypa i säng :)

God natt!

Underbart o träffa tjejerna igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela