Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

Riktiga problem eller ett I-landsproblem? Spelar de någon roll när det påverkar än som det gör?

Publicerad 2011-01-10 16:15:46 i Allmänt,

Hade en jätte mysig kväll igår med familjen på besök och mängder av tacos :)

Gjorde för första gången fajitas till och det var oerhört gott faktiskt. Men precis som alla andra sa så är köttfärs klassikern och de man väljer 9 gånger av 10 :)

Riktigt mysigt o ha familjen på besök faktiskt :)

På fredag börjar den utbildningen jag vill gå. Sitter o hoppas att de e folk som hoppar av. Känns lite drygt o behöva sitta o vänta 1 år till på den utbildningen annars.

De e helt sjukt att man blev reserv trots att jag har ett snitt på 18,4! Vart reserv på alla min ansökningar. Så nu sitter man som 3:e och 7:e reserv inför skolstarten. Så hoppas att man kommer in på någon av dem.

Tyävr så har de här byggt upp ett orosmoln inom mig. Vill så gärna sätta igång o plugga nu, så om jag inte kommer in så måste jag sätta igång med jobbansökningar på allvar och kanske ta ettt jobb som jag inte vill = tillbaka på ruta ett! Och det vill jag inte. Så håll tummarna för mig :)

För att inte bli allt för besivken så är man inställd på att inte komma in, och nej det är inte för att jag inte skulle klara besvikelsen utan mer för att man ska ligga ett steg före. Så har nu börjat skicka ut lite jobbansökningar.

Så det är hur jag har underhållit mig idag :) + ordnat med lite andra saker här hemma.

Nu ska jag släppa datorn för dagen och ta det lugnt innan de blir dags för en långpromenad hem till mamma o pappa :) nämligen så att lilla syster fyller år idag så de blir middag där :)


Puss o kram :)

Kommentarer

Postat av: Victorhelen

Publicerad 2011-10-19 10:17:51

Good site, good idea, but, in my humble opinion, you need change design...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela