Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

Mage på rymmen!

Publicerad 2011-01-18 13:10:04 i Allmänt,

Igår var en riktig fläng dag :) vi var överallt o ingenstans
Dagen började med att vi satte oss i bilen, hämtade upp frukost på Mollys och åkte raka vägen till mickes revisor där vi satt ett tag. De var tvugna o fixa nått med bokslutet, så de blev frukost on the road :)

På hemvägen åkte vi o storhandla och sen svängde vi förbi skepparns för en god sallads lunch :)

Helt plötsligt var klockan 5 och jag åkte till mamma o pappa för o äta lite mat. Sen vart jag kvar där en stund och umgicks med mamma o lilla syster :)

Och helt plötsligt var det kväll.

Dagen bara sprang iväg men jag gillare :)

Nu ska vi iväg o äta lunch innan min mage rymmer från mig.

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela