Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

Lyxig tonfiskmiddag ikväll

Publicerad 2011-01-18 16:35:39 i Allmänt,

Idag blev man då garanterad en plats på högskolan, så numera är man en högskole student!
Det var inte den utbildningen jag ville komma in på, men det gör inget. Ska bli skönt att börja plugga igen.
Får sattsa på min utbildning till hösten, men då måste jag först plugga upp Matte D nu under våren eftersom de har ändrat programet inför nästa termin. Suck!
Men men inte mycket o göra åt, bara försöka ta o fixa den där irriterande matten :P

Ska om en timme åka o träna, funderar på en liten powernap, e lite seg. Blir nog bättre efter man tränat.
Så skönt att träningarna är igång igen. Det får en o bli lite mer lättsam!

Ikväll ska micke laga en fin middag till mig :D ser verkligen fram emot det.
Så när jag kommer hem från träningen så är middagen nästan klart. Lite o fira blir de ju också.
Lyxar till de med tonfisk o allt :) han vet va ja gillar.



Så på måndag börjar man skolan igen, håll tummarna för mig nu :)

Ha en underbar kväll, för de ska jag ha :)

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela