Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

Kaos i huvudet löses enbart på ett sätt!

Publicerad 2011-01-24 22:10:19 i Allmänt,

Så var första skoldagen avklarad :)
Pirrig som en första dag ska vara var den också och helt slut i huvudet efter allt nytt :)
Vad är en skolstart utan lite kaos o fläng fram o tillbaka?
De stod att vi skulle vara i en viss sal men helt plötsligt stöter man på rektorn och man blir hänvisad till aulan för en välkomstcermoni. -Ska alla vara här frågade jag? Japp sa dom :P
Känns faktiskt helt fel men men cermonin var bra iaf.
Efteråt virrar man omkring o vet inte vart man ska så ja kollade in i salen där vi skulle vara. Och där sitter nästan alla (jag var inte ensam från min kurs i aulan) Men men fick papprerna jag behövde så ingen big deal :)

Hur som helst så var de en bra första dag :)

Väl hemma var de bara börja med maten. Fläskkotletter o hemmagjorda potatisklyftor :) mums

Tanken med kvällen var att de skulle bli en lugn kväll o vi skulle hyra film. Men micke var tvungen att ordna med bokföringen. Så här sitter vi nu, micke jobbar, jag försöker hjälpa till, chips på bordet o jordgubbsvin i glasen :)
En helt ok måndag kväll ;).

Och imorn börjar inte skolan förän 2 :)

Ha en underbar kväll

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela