Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

Det blev tillslut Le Meridien :)

Publicerad 2011-01-13 23:39:58 i Allmänt,

O gå o lägga sig tidigt var ju bara o glömma.

Hade tankarna någon helt annanstans imorse så jag tänkte inte på att jag skulle åka förbi micke på spendrups efter träningen :)

Så nu sitter jag här igen, klockan halv 12, igen och inte redo för sängen än.
Först ska de bokas hotell :) det var därför jag åkte upp till micke, för att välja ut vart vi ska bo när vi åker till budapest :)

De blev tillslut Le Meridien :)
På lördag e de 4 veckor kvar tills vi åker, gu vad jag längtar ♥



Träningen idag gick hur bra som helst och det var riktigt kul att träna. Kallt vart de bara. Man kunde verkligen känna hur graderna sjönk, men de va ingen som brydde sig om det, alla bara njöt av o vara tillbaka på planen igen :)

Tidigare idag åkte jag hem till mamma o pappa för o hjälpa henne o städa ur förrådet, men vi kom aldig så lång, för mormor ringde o bjöd över oss på fika, så det blev årets första semla istället :)
Alltid lika mysigt o komma hem. Det är verkligen ett speciellt band där som inte går o beskriva ♥


Long time ago <3

Nä nu ska man väll bara betala hotellet och sen försöka ta sig till sängen :)
Imorn blir det o träffa en nära vän jag inte sett på länge :)

God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela