Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

Dansa kring granen, hopp fa-ra-la-la!

Publicerad 2011-01-06 23:27:42 i Allmänt,

Nu har vi ljus här i vårt hus.....

Äntligen har man städat bort julen! Det är otroligt kul att plocka fram alla saker men inte ett dugg kul o plocka ner dom. Så passade på nu när jag hade motivation för det. Och så otroligt skönt o ha de gjort :)

Har även hunnit ner på stan i snöovädret o hittat en födelsedagspresent till lilla syster :) och trevligt sällskap hade man också. Gnesta hade inget bättre för sig så han spenderade förmiddagen med mig. Och som vanligt när jag ska handla saker åt andra så råkar det alltid slinka ner något fint till mig själv (A)

Någon annan som lider av råkaköpanågotåtdigsjälv-syndromet?

Såg iaf ut som ett snömonster när jag kom hem. Jag som var så fin när jag gick :P

Dagens träning var otroligt rolig. Tyvär fick vi stå ute o vänta i 1 timme pga att några inom komunen klantat sig rejält o glömt låsa upp o larma av lokalen. Kul!!!! Men skönt iaf att vi fick spela 1 timme längre då :)

Riktigt kul och intensivt var det och träningsvärken lär ju komma på posten imorn. Det är så skönt o få börja röra på sig igen :)

Nu är det tv dags och sen sängen. Imorn blir de en super mysig brunch med baby :) ♥

God natt :)

Årets nyårskyss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela