Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

Snön börjar gå mig på nerverna nu!

Publicerad 2011-02-10 13:13:40 i Allmänt,

Fan va irriterande.. Fick ett mess imorse där det stod att dagens träning var inställd pga av snöoväder.
Vilket snöoväder tänkte jag o titta ut. Inte en flinga på himlen.

Visst började de snöa efter ett tag o nu är det täta som snöflingor. Men kom igen! Vi har tränat i värre, kallar o halare väder än så här. Bara för att de e så lata på arenan o inte orkar hålla snön borta. Jag kallar inte de här snöoväder och deras nya policy är en fegis/latmans policy. Tänk om alla skulle agera så.


Nu får det räcka med snö!

Jag är bara irriterad för jag vill träna. Åker bort på lördag och får inte träna ordentligt förän nästa lördag igen. Så då e de ju självklart att man inte vill missa några träningar.

Men men. Har tillgång till gym på vårat hotell iaf. Det ska bli så skönt :)

Ska försöka få i ordningn plugget nu så man kan åka utan någon större press kvar hemma :) sen är ju tvätten snart klar.

Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela