Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

Är det extra kilorna som tynger?

Publicerad 2011-02-24 23:50:27 i Allmänt,

Så skönt att det är avklarat. Den första riktiga tentan :)
Kändes som att det gick bra också.

Så nu är det väll ungefär en månad till nästa :P

Hann iaf hem en stund efter tentan innan man skulle iväg o träna. Men det där med tåg är verkligen inte min grej.
All trängsel bland alla människor. Allt snörvlande och hostande. Man vill ju bara krypa in i ett hörn och sätta en stor pressening över sig i hopp om att inga bakterier träffar än.
Vill verkligen inte bli sjuk. Nästa vecka börjar träningsmatcherna och då vill man ju ligga på försäsongstoppen.

Var oerhört seg i benen idag. Ingen aning om varför. Men det märktes på vägen hem upp för våran långa uppförsbacke! Om det var snön, högklackarna eller extra kilorna (inte på mig, min träningsväska) eller för att man inte lämnat lägenheten sen i måndags (förutom träningen i tisdags).
Nått var det iaf.

Träningen gick iaf bra. Trots sega ben så är det skönt att springa av sig lite. Sen är det kul att puscha sig själv när det är jobbigt :)

Smärtan i foten kom också. Trodde den var borta, men så har man ju knappt rört på den sen jag gjorde mig illa.
Så tillbaka på ruta ett. Blå och svullen. Men sånt går över. Det kunde ju varit värre!

Nu är det sov dags. Ny dag imorn och nya tag
God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela