Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

2 underbara år <3

Publicerad 2011-02-02 21:31:18 i Allmänt,

Igår firade jag o Micke 2 år :)
Det vart en riktigt god middag o sen åkte jag o träna.
Efter det blev de rökta räkor o champange
Det här är bara början ♥



Idag hade jag mitt första seminarium och det gick väll bra. Läraren hade lite bråttom på slutet, ville inte missa sin "lunchdejt" ;)

Sen blev de lunch på minako med micke o hans revisor

Resten av dagen har jag sutit med näsan i min nyinköpta bok (kurslitteratur så inge roligare än så tyvärr)

Har 2 föreläsningar kvar den här veckan och morgondagens genererar i ett arbete. Suck!

Men men

Kvällen är inte slut än, måste sitta o kolla på en 50 min lång dokumentär på youtube inför föreläsningen imorn så kanske dags att sätta igång med de innan kvällen sticker iväg allt för mycket

God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela