Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

Myskväll med Eat Pray Love

Publicerad 2011-08-15 00:48:35 i Allmänt,

Så var den här helgen över.
Jobbat hela helgen och nu är det bara 3 dagar kvar på Taxinge och om 2 veckor börjar skolan igen.

Har haft en jätte mysig kväll med lillasyster över på besök.
För att lyxa till det hela så hyrde vi film och Becca åt mat :P

Hon tycker verkligen om stora systers mat ;)

Vi såg Eat Pray Love
En fin film som är baserad på en självbiografi där författaren Elizabeth Gilbert reser runt världen för att hitta sig själv.
Bra film, men jag skulle gärna läst boken innan jag såg filmen :)
Funderar ändå på om jag ska läsa boken.

Jag gillade iaf filmen :)
Det enda jag tyckte var lite dåligt var att det var svårt att hänga med i under håll lång tid de olika sakerna utspelade sig. Som tillexempel när hon var tillsammans med David. Hur länge hade de varit tillsammans när förhållandet började bli dåligt?
Just därför jag vill läsa boken. För att få lite mer klarhet :P
Men det är en bra film ändå :)



Imorn är matchdags igen.. Få se hur ryggen är då och om det blir något spel. Annars ska här hejas ;)

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela