Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

Förändringar på gång

Publicerad 2011-08-25 17:30:23 i Allmänt,

Nä nu har jag bestämt mig.

Jag är ändå så dålig på att skriva, så ska börja lägga upp matrecept och sånt istället.

Jag är en amatör när det gäller matlagning och bakning. Men jag tycker det är riktigt kul.

Vi hittar ju ändå på egna recept hela tiden och jag har en lilla syster som tjatar att hon vill ha recept av mig.
Lite svårt när jag aldrig skriver ner dom utan bara går på känsla :)

Så nu blir det ändring fram över :)

(kan hända att de slinker in något annat då och då)

För att göra det hela lite mer serisöt så sätter jag upp bloggen på Matbloggar.com

Så nu ska kategorier läggas upp och sidan färschas till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela