Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

Underbar massage

Publicerad 2011-04-11 20:46:13 i Allmänt,

Måndag = Trött

Det slår aldrig fel. Måndagar har man med sig kudden hela dagen. Sen att jag haft en riktigt seg dag i skolan med långa, tunga föreläsningar gör ju inte saken bättre.

Så passar på att ta de lugnt i min underbara massagestol jag fick av micke när jag fyllde år :)

Va kan vara bättre än att komma hem efter en lång dag o bara luta sig tillbaka i stolen och få massage?

Helt underbart säger jag bara. Varför har man inte köpt en sån tidigare?



Nu blir det att fortsätta följa assyriska-bajen. Trisst att man inte kunde åka o se matchen.

Ha en underbar kväll :)

xx

Kommentarer

Postat av: Torkeldagny

Publicerad 2011-06-17 13:04:47

Great idea make it site. Thank you.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela