Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

Torsdagsmys och en riktigt bra film!

Publicerad 2011-04-14 23:52:52 i Allmänt,

Har haft en jätte trevlig dag/kväll.

Fick tag på nästan alla jag behövde ha tag på idag och är en bit på vägen med mitt arbete.

Träningen idag gick så där. Tyvärr känner jag av lårkakakn jag fick på matchen i söndags. Har kännt av den hela veckan men trodde jag kunde spela ändå. Men icke sa nicke. Vid explosiva rörelser gjorde det ont. Så när vi gick över på spel så var det bara att tacka för mig och kliva av.
Tur att man är så ambitiös o kör lite fys på sidan :P

Kvällen har varit oerhört trevlig. Har haft elin över på besök.

Pratat en massor och kollat på American history X



Riktigt bra film. Sett den ett par gånger nu men tycker den är lika hemsk varje gång.
Får en verkligen att känna något.

Nu är det snart dags för sängen.
Få se vad morgondagen har att erbjuda, det är ju trots allt fredag ;)

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela