Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

En riktig helkväll i Stockholms vimmel

Publicerad 2011-04-03 22:39:05 i Allmänt,

Efter att ha haft en riktigt rolig utekväll igår så är jag måttligt trött idag.

Vart en lång kväll :)

Den började hemma hos Frida, Tess kompis. Vi satt där en lång stund, drack vin och snackade en massa skit :)

Sen drog jag, tess, frida och jm ut.

Första stoppet blev ett ställe på söder. Josefssons eller vad de nu kan ha hetat.

Efter det drog vi vidare till Berns och dansade och dansade och dansade.

Och sista stoppet blev Spy Bar.

Hade så otroligt kul och vi dansade i timmar.

Kvällen avslutades med kebab och sen bar det av till tåget.

Klockan 7 imorse ramlade jag innanför dörren och sängen ropade.

Var länge sen jag hade det så här kul ute. Men har alltid kul med syrran när vi går ut.

Tack för det :) ♥

Idag var det träning, men för första gången i år så stod jag över den.
Blånagelkrångel.

Nu ska jag se klart filmen o sen e de läggdags :)

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela