Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

2-rättersmiddag på en tisdag

Publicerad 2011-04-12 22:03:51 i Allmänt,

Ännu en lång dag och en lång tung föreläsning.
Hoppas de e klart för den här veckan nu.

Var iaf oerhört duktig och tog mig in till kommunhuset och påbörjade researchen till mitt arbete.
Tummen upp för mig :)

Sen blev de matlagning tillsammans.

Riktigt mysigt. Blev en liten förrätt som micke gjorde och en varmrätt

Vet inte om jag nämnde de tidigare men var sjukt nöjd över att jag hitade riktig Gnocchi (gjord på potatis)!

Så de blev Gnocchi och en pasta(?)sås till.



Riktigt gott. Kommer köpa in de flera gånger.

Till varmrätt blev de kycklinggryta alá Sandra :)

Enligt micke var det en av de bästa jag gjort hitills.
Vart riktigt gott faktiskt

Vi skulle ju kunna lagt upp de snyggare men micke skulle stressa vidare.



Men vart en riktigt god middag iaf :)

Nu blir de att slöa framför tvn lite. Huvudet orkar inge mer idag :P

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela