Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

Vardagslyx; En ny klänning! Men akta för kaloribomben

Publicerad 2010-05-17 21:33:13 i Allmänt,

Bara för att jag är så j*vla bra så förtjänade jag en ny klänning!

Drog ner en snabbis på stan och såg en jätte fin klännig. Först så tänkte jag inte köpa den men va f*n jag hade ju varit så duktig idag så de blev ett impuls köp :)



Har precis kommit hem från träningen. Riktigt trött i kroppen va ja idag, sen har man ju tyvär tankarna på annat håll. Skottövningen gick inge vidare idag men passningsövningarna gick desto bättre. Hade ett par riktigt fina nedtagningar när vi tränade crossbollarna :) Sånt får en på bra humör!!!!

Nu sitter jag o väntar på att micke ska sluta jobba sen ska vi små fira lite så där i början av veckan. Så blir lite kvällsfika :) jippi skriker figuren, kaloribomb AB !

Men får gottgöra kroppen imorn med en promenad och lite hemmaträning eftersom våran träning e inställd p.g.a. Syrianska - Malmö matchen. På våran träningstid o allt -.-

Nä snart dags för myspys :)

Ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela