Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

Tröst shopping löser allt!

Publicerad 2010-05-09 17:19:56 i Allmänt,

Tröst shopping löser allt! - utom ekonomiska problem...

Under dagen idag så bestämde jag mig för att införskaffa ett par nya skor. De spelar inge roll vad Micke eller mamma säger. Jag behöver ett par nya!!!!

Sen tyckte ja lite synd om mig själv, var lite nere o hade ont i huvudet. Så den bästa medicinen är ju då shopping.

Så på vägen hemma så stannade jag till nere på stan och köpte skorna. Helt plötsligt kändes allt mycket bättre. Samtidigt började det krypa i fingrarna och ja ville köpa fler par. De var ju ganska länge sen ja köpte ett par sist.

Men nu får det vänta tills lönen kommer iaf innan ha köper fler. Sen har ja ju mitt presentkort på scorett kvar ;)

Nu vill ja bara ha väder så ja kan få börja använda dem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela