Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

Tacokväll och chill

Publicerad 2010-05-14 17:00:10 i Allmänt,

Städkärring AB!

Usch vilket hemskt väder det har varit idag. Växlande som bara den och kvavt.

Typ som igår på träningen. Usch så det gick, inte kännt mig så seg på länge. Kroppen ville verkligen inte igår, men de är då (dum som man är?) man fortsätter ändå. Så man var helt död när man kom hem vid halv 11.

Dagen idag har varit pain den med. Helt mör, typ bara städat och gått en låååång promenad. Hallå! Alla andra då?
Nä inte rättvist.

Kom hem sen o då va Micke fortfarande hemma :) han ska till emmaboda men stannade hemma lite längre för att få umgås lite mer med mig :) Så nu e de tomt hemma tills på söndag :/

Har iaf varit oerhört duktig idag och städat. Sen bestämde ja mig för att åka hem till mamma o pappa. E alldeles för seg och haft en jobbig dag för att orka göra nått.. Så blir en lugn kväll här hos dom och så får ja ladda till imorn istället :) (Då vi ska fira Gnesta)

Ikväll ska min småbröder laga tacos. Ingen annan hemma så de får stå för maten :) Skulle inte förvåna mig om ja åker på de ^^

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela