Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

Stolt storasyster, lilla syster engagerad!

Publicerad 2010-05-06 00:29:22 i Allmänt,

Måste passa på o lägga upp de här som ett sista inlägg innan jag går o lägger mig.

Känner mig faktiskt lite stolt över min lilla syster. Hon och hennes kompis har tränat ett gäng tjejer varje fredag ganska länge nu. Så sina fredags kvällar spenderar hon upp i Flemingsberg och är fotbolls ledare. Hon är "bara" 16 år och vid den åldern gör man ju hellre andra saker en fredag kväll. Men hon har ställt upp på de här o sköter det med bravur.

Idag på tv 4 så gjorde de ett repotage om det. Hon var så glad för de hade interjuvat henne, men när klippet väl kom så var det endast 3 min långt o hennes interjuv var inte med. Så hon var lite besviken. Men men. Man ser henne ändå! :)

(Kolla 16.40 in i avsnittet)



Jag är riktigt stolt över dig :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela