Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

Solbränna, körkort och bilgrejs på Emmaboda is comming up

Publicerad 2010-05-12 17:53:17 i Allmänt,

"Med solen i ryggen och vinden i mitt hår. För mina sinnen mig till stranden och för en stund är jag 5 år gammal"

Älskade sommarväder :D

Hade en riktigt kort dag på jobbet, kunde de passa sig bättre när vädret varit så bra?
Passade på att köra lite med pappa och efter det vidare hem till föräldrarna eftersom Micke spenderar dagen i Katrineholm.

Jag däremot har spenderat hela eftermiddagen på mamma o pappas tomt i en solstol med en glass!!!!!
Det stavas U N D E R B A R T !

Somnade till en stund där, så de känndes verkligen bra när man vaknade :)
Blir en lugn dag här och sen vidare hem när mamma åker o jobbar, sen  blir det filmkväll, troligtvis med mig själv.

Hoppas vädret håller i sig imorn när jag är ledig :) Så får man se vad man hittar på då...

Dags o börja planera helgen lite. Micke är borta på Emmaboda hela helgen och Gnesta ska firas och så är det ju självklart match :)

Och juste;
Grattis till körkortet Gnesta :D

Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela