Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

Skogspromenader och flow känslor

Publicerad 2010-05-12 21:16:55 i Allmänt,

Underbara försommar!

Som ja skrev tidigare idag så spenderade jag dagen hos mina föräldrar. Som om dagen inte varit skön nog så bar jag mig av ut i skogen med hundarna. Det finns så fina gångvägar precis där jag är uppvuxen och solen lös fortfarande in emellan träden när jag gick.

Det vart en sån där härlig stund för sig själv! Ni vet när man är inne i ett slags flow (ja, jag kan få det av en skogspromenad om förhållandena är de rätta). En stund man har för sig själv och man bara kan släppa tankarna fria. Riktigt skönt och lyckoframkallande känslor är ett faktum!

Det hade ju inte varit helt fel med något trevligt sällskap (A) men man kan ju inte få allt :)

(Chomper och Snuffe)

Imorgon blir det en stund på stan med lillebror och lite shopping.

Nu blir det INTE film utan hockey på tv :P sen kanske lite web shopping om ja hittar nått :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela