Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

Rasande kardanaxlar och grillat!

Publicerad 2010-05-20 15:23:04 i Allmänt,

Tummen upp för torsdags mornar!

Vart en väldigt händelserik morgon. Får först ett mess av micke som e/var på väg till Katrineholm att hans bil pajat. Kul! Det var bara att ringa bärgaren! Själv så tog jag misste på znoz kanppen och stängaavlarmet knappen. Så det vart en liten för lång morgon. Tur att mamma hade jobbat natt så hon kunde komma och hämta mig så man hann i tid.

Vart en dag på ica idag. Gick oerhört smidigt och snabbt. Så nån timme i solen hann man med idag också.

Och eftersom micke är borta hela dagen så sitter en middag hos mamma och pappa inte fel. Speciellt inte när det står grillat på menyn :)

För övrigt måste jag säga upp mitt 3 bredband. Använder aldrig de längre. Så bara onödigt att ha den. Nån dag så :)

Träning ikväll sen är det borta match på lördag. :)

Nu ska jag ut o vara lite social här :)
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela