Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

Nya skor (igen) och en hel del smärta

Publicerad 2010-05-11 17:44:19 i Allmänt,

Mitt i maten!!!!!

Är mitt uppe i middagslagningen... Fläskfilégryta med champinjoner o timjan :) Inte helt fel!!!!
Uppskattat är det också..

Har haft en ganska jobbig dag idag, fysiskt sett... Som match referatet innan beskrev så åkte ja på en liten "kyss" igår på matchen. Och den tog visst mer än vad jag trodde då. Hela högersidan är öm. Speciellt de sneda magmusklerna fick sig en smäll.. Sen hela axeln och nacken ömar massor idag. Värst e väll att jag inte kan andas ordentligt eftersom musklerna över revbenen fick sig en törn... Men inget brutet eller värre iaf :)

Så idag blir det ingen träning med gruppen för min del. Kommer hålla mig lite vid sidan och springa lite lätt för att få upp blodflödet och bli lite mjukare i kroppen. Sen är det nya tag på torsdag igen :)

Som tröst idag gick jag ner på stan och köpte mig ett par nya skor (A)

Visst e de fina :)



Nu ska jag fortsätta med maten sen off to the field

Bye bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela