Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

Home sweet home!

Publicerad 2010-05-07 16:23:25 i Allmänt,

Gu va skönt med fredag! Det hade jag sagt om jag var ledig i helgen.

Nu är jag äntligen hemmahemma efter en lång och jobbig dag på jobbet. Mycket fläng fram och tillbaka, sånt som kändes extra tugnt idag efter som kroppen inte riktigt var med.

Med hemmahemma så menar jag hemma hos mamma och pappa. Kände att det var dags att åka hit ett litet tag och umgås med familjen + att jag inte behöver laga middag ikväll ;) 

Micke är i Katrineholm och jag ska som sagt jobba imorn så känner inte för att göra nått speciellt. Är helt mör i kroppen sen träningen igår. Vart en forwards träning så vart massvis med spring, och då hade man ju redan matchen sen dagen innan i benen. Och kan med det bara säga att det var otroligt skönt att få skjuts till jobbet imorse, tack älskling!

Vi får väll se hur länge jag blir kvar här och vilka av mina syskon som behagar sig att komma hem så man får umgås lite. Annars får man väll ta en vända i skogen med hundarna, om det inte börjar regna :)

Ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela