Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

Forwards träning - det som inte dödar....

Publicerad 2010-05-11 21:32:04 i Allmänt,

Trött som en... ja en björn som ska gå i ide?

Är ganska mör nu efter träningen. Hade tänkt ta det lugnt och springa lite vid sidan som sagt. Så tog inte med mig fotbollsskorna...

När jag kommer till träningen så frågar Uffe mig om jag inte ska vara med o köra lite. Han tänkte köra lite forwards träning med mig och Nino. Tur var hade jag mina gamla skor i väskan, men inga ilägg! Så går de när man inte ger nån respons på smsen Uffepuffe.....

Men det fick gå ändå. Kändes lite ovant med skorna eftersom jag hade mina ilägg i dem hela tiden annars, så lite konstig form var det.

Men träningen var riktigt kul och frustrerande. Vi körde mest avslut. Och hur irriterande är det inte att träna tajming? Speciellt när man är lite het på gröten (A)

Fick nöta och nöta allt ifrån skruvar, volley, löpavslut, medtag. Ja det vart en hel del och massor av spring. Man känner sig riktigt stolt när tajmingen börjar sitta så hoppas vi får fler såna här träningar för det är de vi behöver.

Det tråkiga var att det kändes som man inte hade någon kondis. Sprang och var helt anfådd efter ett kort tag. Det märks att allt inte e hundra i kroppen, att visa muskler fått lite väl mycket smällar.

Men; Det som inte dödar, härdar!!!!

God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela