Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

"Bara" 23 dagar kvar!!!!

Publicerad 2010-05-27 16:28:23 i Allmänt,

Konstigare dagar har man varit med om!!!

Gu vad dagen idag har kännts sjukt wierd. Har varit riktigt slappt men ändå känns det som att man inte har tid utan är lite stressad?!?!? Knäppt! Måste lära mig varva ner.

Hade ju hoppats på underbar sol idag efter jobbet, men nu sitter jag bara och håller tummarna för att det inte börjar regna lagom till träningen. Har en sån sen träning idag så kommer nog vara något trött imorn!

Efter jobbet idag hade jag tänkt åka till skärholmen o leta morsdag present men det var ingen som ville göra mig sällskap. Så tog det inne i tälje istället tillsammans med micke o dennis. Så nu är det avklarat och man är redo för söndag :P

Ska snart betala räkningarna -.- och börja laga maten!

Nu är det bara 23 dagar kvar innan jag åker ner till systeryster. Fick nyss veta att hennes kompis fyller år dagen efter ja kommer ner och det ska bli ett jätte partaj då :D fyyyy faaaan va nice säger jag bara!!!!! Bara 23 dagar kvar, bara 23 dagar kvar!!!

Bye bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela