Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

Älskade idrottshelger!!!!

Publicerad 2010-05-09 14:49:32 i Allmänt,

Jag förstår inte hur jag kan vara så jävla trött idag!!!

Har äntligen arbetat klart för den här veckan och imorgon kommer en efterlängtad sovmorgon :)

För övrigt så har dagen varit riktigt grå och trisst. Kanske därför man har huvudvärk och är trött? Gick ändå o la mig efter Barca matchen igår, så det kan inte vara brist på sömn...

Matchen igår var riktigt bra. Riktigt fin vändning där av Sevilla som nog tar den sista CL platsen före Mallorca. Den var spännande, tror till o med ledarstabben i Barca var lite skakis där ett tag.

Annars var gårdagen ganska lugn. Var ute och åt middag med nåra stycken på Minako. Trots att ja inte tycker om sushi. Men jag åt annat :) Efter det vart de en fika och sen vidare hem. En ganska lugn lördag..

Sen har vi ju de där VM guldet. Grattis igen. Junior vm guld i innebandy. de e inte illa :)

Har varit en idrottsfylld helg, sånt som jag gillar :) fick precis ett mess av min pappa. Min lillebror spelar match i Strängnäs idag och avgjorde visst matchen genom att göra 4-3. Grattis lillebror. Stolt blir man :)

Nu vet ja inte vad som händer resten av dagen. De e ju Hockey VM ikväll...

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela