Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

Åldersnoja och avklarad teori!

Publicerad 2010-05-17 15:32:16 i Allmänt,

Oj så tiden springer iväg... Börjar man bli gammal?

Jag har sagt till min mamma att jag inte vill ha barn. De växer så fort och plötsligt så är ungen 18 år och då är ju jag gammal! Men det verkar inte som man kommer undan de där med att dagarna ändå springer iväg.

Igår vart de en lång sovmorgon och en lugn dag. Sen bar det av till vallen och match mot värmbol. En 2-0 vinst och 3 poäng. Tack så mycket. Det var inge bra spel, men vi gick in o gjorde vårt jobb och tog hem vinsten. Andra matchen i rad så åkte jag på en rejäl smäll. Samma smärta och ingen luft (Y) Börjar bli kul de där.

Kvällen avslutades med middag hemma och micke syster kom över på besök.

Idag har jag hunnit med en hel del. Varit upp i stockholm och gjort teori provet. 61 poäng :D skönt som f*n!!!

Sen hem och hade körlektion.

Ikväll är det träning som gäller. Hoppas på en lugn träning och inga slingor. Kroppen är lite mör!!!!

Nu ska jag fortsätta min eftermiddag här på balkongen och sen är det pizza dags med Micke :)

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela