Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

24 dagar kvar!

Publicerad 2010-05-26 23:08:04 i Allmänt,

Och så var det tomt i lägenheten!

Har varit o kollat på Gnestas match nu. Tyvär åkte de på en 1-2 förlust. Men fan va chanser båda lagen missa. Illa det där.

Var iaf mysigt o få umgås lite med Elin. Trots att hon bor 2 portar och 4 våningar ifrån mig så träffas vi väldigt sällan. Tiden liksom bara springer iväg, sen när man väl är hemma så vill man vara hemma. Men det blir nog bättre till sommaren :)

24 dagar har jag fått fram det till. Sen är jag i Nice- Ville Franche. Längtar så otroligt. Var där sist i April förra året så känns verkligen som att det är dags att komma ner nu igen. Tyvär fick jag inte med mig mice :/ mycket nu när det är högsäsong för honom. Hade så gärna velat visa honom allt. Hoppas vi kan komma ner i slutet av sommaren/början till hösten. Om man varit där så pass mycket som jag har varit så finns de så mycket man varit med om och det är så otroligt fint där nere så jag vill ju visa honom exakt allt. Men det kommer :)

Var och hämtade mitt körkort idag :D fan va snabbt det kom!
Snyggt? gissa själv!!!!

Sov dags snart och jobb imorn. Få se om man skjuter på morsdag-present jakten till på fredag eller om ja tar det imorn.

God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela