Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

Banan/choklad/valnöts muffins och Daim/choklad muffins! Yummi

Publicerad 2010-03-31 00:22:03 i Allmänt,

Då var det kväll igen. Spenderat nästan hela dagen på jobbet, bortsett från den kreaktiva och effektiva delen man lyckades med imorse. Började jobba redan vid 1 idag. Var så oerhört fint väder idag så det var riktigt skönt att gå ute. Så man längtar bara mer och mer efter sommaren. Det jag längtar mest efter nu är att kunna ta fram vår-skorna och vår-jackorna!

Tror jag sumpade chansen till ett nytt jobb idag, bara för att jag jobbar på fredag och absolut inte kan ta ledigt! Det är inte lite irriterande. Men vad ska man göra, det är ett nästan 9 timmars pass och det är storhelg! Det är alldeles för mycket pengar som försvinner. Men men, det kommer fler jobb =)

Åkte på att jobba imorn med, lika bra att passa på att plocka på sig lite fler timmar så nästa lön inte blir lika dålig som den här!!!! Så blir o träffa pappa efter det istället. Tur att man inte jobbar så länge imorn =)

Efter jobbet idag så bar jag mig av ner till Maren bron tillsammans med Elin och ett par andra. Vi tände ljus för Linkan och stod där en stund. Så otroligt fint med alla ljus och blommor i mörkret. Det är verkligen många som ser efter dig <3 Hoppas du har det bättre där du är just nu.

När jag kom hem från allt så fick jag en liten flipp. Fick för mig att baka (klockan 10 över 10 på kvällen?!?!?)

Det blev banan/choklad/valnöts muffins och choklad/daim muffins. Gjorde de mest för att överaska Micke som inte e hemma för tillfället, han kommer väll inatt. Kommer bli tomt här hemma när han åker på torsdag. Så då får man väll passa på att vara lite extra snäll =)


Nä nu är det dags att sova så man orkar upp imorn biti. Sov så gott =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela