Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

Sunday Bloody Sunday goes Tuseday lovely Tuseday

Publicerad 2010-06-01 21:21:48 i Allmänt,

För jag är ledig imorgon :D

Usch, idag har varit en riktigt seg dag. Har varit helt slut i kroppen och ville helst av allt bara ligga kvar och mysa med micke imorse. Men upp till jobbet måste man...

Fick iaf jobba med mia idag, alltid lika trevligt :) o snabbt gick det o handla. Är riktigt stolt över mig själv som lyckats övervinns söt suget. Ijoförsig så hade jag inget sötsug och när jag tänkte efter så var jag faktiskt inte sugen på nått speciellt. Men när man går där i affären och ser allt gott så är det ibland svårt att motstå. Så stark vilja idag :D

Efter jobbet bar det av o storhandla. Började bli lite tomt i kylskåpen och var tvungen o laga middag. Blev köttfärslimpa och (äntligen) färskpotatis. Riktigt gott faktiskt. Man ska göra allt sånt själv. Jag bara avskyr fabrikats mat!!!!

Sen bar det av hem till martin och vi började kolla lite på tennisen. Söderling är ju grym. Han var total sämst det första bollarna men nu har han äntligen en vinst mot federer... 1-12 :P

Hem o laga mat o sen vidare mot träningen. Helt slut i kroppen var man redan innan träningen så det var lite jobbigt o åka dit o veta att de e tisdag. Tisdagar = Slingor!!!!! Dom gick riktigt bra, men efter det så svarade inte benen alls. Det känns helt underbart efteråt men de är en pina att genomföra dem. Vi sa att U2 borde sätta ett nytt namn på Sunday Bloody Sunday till Tuseday lovely Tuseday!

Trött som fan... Och benhinnorna! Ja, jag hatar dom. Tror jag bara gjort en träning i år som de inte gjort ont, kanske två. Idag var det nästan olidligt. Får väll se om lite sol i sommar kan lösa det hela annars vet ja inte vad ja ska göra..

När ja kom hem från träningen så fick ja mig en lite överraskning. Micke hade diskat :)

Nu väntar jag bara på att han ska komma hem, sen ska här mysas. För en annan e ju ledig imorn :D

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela