Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

Offsidemål och oengagerade domare!

Publicerad 2010-06-07 23:54:34 i Allmänt,

Det visade sig vara en fästing!

På väg mot matchen så vart man ju inte bättre. Trodde nästan jag hade feber där ett tag. När vi byter om o ja ska plocka bort navelsmycket som märker jag att jag har en fästing i navlen. Inte konstigt att jag blivit så sänkt. Har väldigt sällan fästingar, kanske haft det 5 gånger i mitt liv, men jag blir likförbannat dålig av dem. Hoppas man klarar sig från nån annan skit bara.

Matchen i sig gick väll så där, oavgjort. Vi spelade stundtals bra o vi borde vunnit den här matchen. Det som är mest irriterande är att deras 2-2 i slutet av matchen var ett offside mål. En frispark som en av deras spelare nickskarvar till en spelare som står själv framför våran målvakt (stod där när nicken kom) o nickar in över Patricia. Klantigt av domaren att missa och bara gratulera till ett sånt tur mål. Usch vad jag hatar att få sånt emot en. Men domarna i södermanland är inte så bra. Känns som de flesta inte ens är intresserade av damfotboll utan bara gör det för pengarna.

Ska snart sova, börjar bli ganska trött nu och ska upp o jobba imorn :/ inte sugen alls.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela