Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

Ny grym led TV med internetuppkoppling!!!

Publicerad 2010-06-06 20:37:03 i Allmänt,

Söndagar är som en sticka i fingret (eller brukar vara det)

Fyyy fan vad trött jag var imorse. Värre än igår. Klockan halv 2 kröp jag ner i sängen, sen tog det väll ett tag innan man somnade. Vart en kväll uppe i Jakobsbeg på någon bil grej. Och My hängde på :P
Maten var ju inte helt fel det heller, Minako :)

Full späckad helg har det varit. Synd bara att man jobbade samtidigt. Varför passar man inte på att göra alla saker när man är ledig för?

Dagen idag har ändå varit oerhört trevlig, trots jobbet!

Har för någon timme sedan ätit en chokladtårta och nu väntar jag på mat som min kära sambo lagar idag! Snacka om att man är lite bortskämd idag (A) Men jag gillar det, ibland :)

Vi har fått en ny tv. Sjukt fin och tunn. Grymt att man kan koppla upp sig på internet via bredbandet bara! Jag tror det var så iaf. Sitter och kollar på youtube utan att datorn är inkopplad iaf. Det är Micke som får stå för det tekninska!

Är grymt sugen på att skaffa en liten bil. Var tvungen o lämna tillbaka mammas idag :( tomt känns det efter man haft den hela helgen!

Shit vad klockan är mycket.. Börjar bli hungrig nu :D



Bye bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela