Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

Idiotiskt och träna?

Publicerad 2010-06-08 22:45:30 i Allmänt,

Tuuungt!!!!

Hälsan är inte på topp just nu. Varför blir dagarna så jobbiga på grund av att man inte mår bra? Och Ipren/Alvedon vill man ju inte äta för mycket av. Det skönaste skulle vara o ligga i sängen hela dagen eller i soffan och bara bli omhändetagen! Helst ska det regna en sån dag också.

Var iaf på jobbet idag, skönt att det inte var stressigt, för det hade jag nog inte orkat med. Aptiten var precis som hälsan, i botten! Bra inför träningen o allt tänkte jag :/

Hemma sen så fixade jag frukost till micke som jobbat hela natten och sen började ja förbereda middagen, efter det var ja tvungen att sova en stund. Ja var helt sänkt.

sen var det bara o börja med maten. Det tog sin stund och efter maten var jag lika trött som innan, så var tvungen att ta en power nap till för att jag skulle orka med träningen.

Det konstiga är att jag inte är trött när jag spelar (förutom att kroppen är riktigt sliten sen matchen igår). Kan fästing bett ta så illa?

Imorn ska jag iaf iväg o shoppa med mamma :D de ska bli så nice och komma iväg med henne en hel dag.

Snart sov dags iaf, kommer få sällskap i sängen imorn biti, längtar <3

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela