Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

Grattis mongo My

Publicerad 2010-06-05 17:18:39 i Allmänt,

Snart så :)

Guuuu va trött jag var imorse. Det vart sent igår, men fy fan va kul/trevligt/mysigt vi hade det :)

Vi hamnade vid nån sjö i frösunda och bara satt där, grilla o snacka en massa skit. Grattis än en gång strumpan :)

Har inte varit någon kul dag o jobba idag, känndes som man hade fått sig ett slag i huvudet när man vakna, och ändå drack inte jag(!)

Snart kommer micke hem med ett gäng. Ikväll är det middag på minako och efter det bär det av till järfälla på nån bilträff. Men jag stannar nog hemma. Orkar inte vara lika trött imorn och ikväll håller det på längre än vad det gjorde igår.

Så får se vad man ska hitta på :)

Grattis till Mongo my som fyller år idag :) hela 21 ;)

Nu vill ja att Elin ska lägga upp lite bilder så man får se dem sen igår. Så om du ser det här... Jalla ;)

Bye bye

Kommentarer

Postat av: Strumpan

Publicerad 2010-07-09 16:03:22

Tack Gumman! :) Jag vet, jag är jätteseg med att läsa din blogg.. men bättre sent än aldrig, right? ;) Bara 3 dagar kvar till Rhodos nu! :D PUSS!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela