Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

En riktigt snygg bränna!

Publicerad 2010-06-02 21:46:23 i Allmänt,

Solbränna och fotboll!!!!

Så har man spenderat ännu en dag i solen och en ny snygg bränna börjar dyka upp. Tyvär är inte jag så lyckligt lottad att jag blir brun. Jag blir knallröd och sen vit igen. Fast de senaste åren har jag faktiskt börjat bli lite brun. Så hoppet lever!!!! I år kanske jag får en fin färg :)

Spenderade för- och eftermiddagen tillsammans med mamma. Först var vi ute på jakt efter blommor, men hittade inget. Så det blev lunchmackor på Subways istället. Efter det så låg vi på altanen i solen och bara pratade en massa skit. I love it!

Sen var det bara skynda sig hem och göra iordning middagen till pojkarna (micke och dennis). de skulle ut o mecka merca. Jag däremot skulle vidare till Trosa. Så det blev en jätte god Pasta Carbonara :)

Trosa var det ja, lillasyster skulle spela match där ute och eftersom killarna endå skulle mecka så passade jag på att följa med. Inte sett så många av hennes matcher så man måste ju passa på. Tyvär åkte de på torsk. Första halvlek var inge vidare men den andra var lite roligare o kolla på. Men hoppas deras tränare snackar med dem sen, för det var ett par saker som de var helt ute o cyklade med!

Imorn är det tillbaka till jobbet som gäller sen jobbar man veckan ut (söndag!). Men fredag blir det grillning i Solna på kvällen, Elinpelin fyller år :)

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela