Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

En heldag shopping; Garderoben skriker sommar!!!!

Publicerad 2010-06-09 20:17:37 i Allmänt,

En hel dag med mamma ♥!

Så underbart o vara ledig mitt i veckan så där :) Så blir väckt av mamma, som var uppe med tuppen!
Vi skulle inte träffas förän halv 10 så jag tänkte gå upp innan 9. Men väcktes av mamma som var klar innan jag ens gått upp :)

Sen bar det av till Skärholmen och en hel dag med shopping. Vi var där redan vid halv 10 och började med en kaffe och strosade runt eftersom inget öppnat. Sen så sprang tiden iväg!

Nästa gång jag kollade på klockan så var den redan 12 och det var dags för lunch. Lunch ute i solen med en foccacia med lufttorkad skinka... F*n vad gott :)

När vi väl lämnade Skärholmen så var klockan halv 4 (5 timmar senare) och 7 kassar fulla :)

Påvägen hem stannade vi till på Rusta och en ny resväska inhandlades. Fan va dyra de e annars. Hittade en jätte fin men jag vill inte lägga ut 1,5k på en väska. De e ju typ halv resan. Så blev en annan för ett riktigt fynd pris; 200:- :)

Vart en riktigt lyckad dag och har massor av fina kläder nu och min garderob bara skriker sommar just nu!!! Me love :D

2 par Skor, 2 väskor + en resväska, bikini, smycken, 3 klänningar, linnen, tröjor, jacka, tajts, jag har säkert glömt nått :)

Micke jobbar ikväll så blir att spendera kvällen hos mamma o pappa. Ska upp o jobba imorn!

Ha de bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela