Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

Bränna på bränna. Det börjar lukta brännt!

Publicerad 2010-06-03 16:04:13 i Allmänt,

Lååång arbetsdag men solen tar lika bra ;)

Har spenderat hela dagen på jobbet. Tur att det är fint väder och man får vara ute i solen. Är lite smått röd sen solningen igår. Fighten mot brännan är igång. Jag ska vara brun när jag åker ner till Frankrike om 16 dagar ;)

Fick skjuts hem av min snälla far så sparade en massa tid på det. Så ligger nu på balkongen och solar ryggen (den ska också solas ^^) och det känns såååå skönt!!!! Klockan är 4 men den skulle lika bra kunnat vara 2!

Ska äta middag om en timme eller så när micke jobbat klart och efter det så kommer det hem några japanskor som ska hjälpa micke med nåc pappers grejs :)

Idag måste jag säga att det är riktigt skönt att ha en sen träning (halv 9 till 10) de lär ju inte vara allt för varmt då  :) kanske enda gången man är glad över det.

Imorn blir det lite sovmorgon eftersom man kan ta bilen till jobbet ;) sen bär det av o leta present till elin. Tänker så det knakar här hemma.

Nu ska jag lägga mig här o passa på o njuta :)

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela