Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

3 dagar kvar!!!!!

Publicerad 2010-06-16 20:19:33 i Allmänt,

Shit vad tiden springer iväg... Nu är det bara 3 dagar kvar tills jag åker :)

Har hunnit en hel del de här dagarna. Igår var den smockad av jobb, handling, tvätt, matlagning och så match på det som vi till slut vann med 4-1 trots att vi spelade som en påse nötter...

Idag har jag bara jobbat, varit ute i solen och njutit. Jag när inpå sprang hem ifrån jobbet bara för att få umgås med micke lite. Han åkte iväg till k-holm igår och kom hem vid 5 tiden imorse. hinner inte umgås allt för mkt med honom innan resan för han ska iväg med firman... som jag kommer sakna honom!

Har iaf fixat en del inför resan nu, måste bara börja packa men det blir på fredag.

Åhhh så jag längtar. Myspys med liam och syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela