Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

Simpsons maraton är grejer

Publicerad 2010-12-26 20:23:43 i Allmänt,

Nu börjar juhelgen lida mot sitt slut :)
Har haft en riktig bra jul. Man kunde fått vara ledig juldagen i annandagen men men. de blev bra ändå :)

Är riktigt nöjd som sagt och har fått mkt fina julklappar och jag hoppas att alla gillade sina julklappar med :)

Nu är det bara ställa om för nyår. Få se vad man kan hitta på då. Jag vill faktiskt bara ha en middag hemma med en massa vin :) festa sparar jag tills nästa år

Skulle vilja lägga upp lite bilder men tyvärr så sitter micke på kameran så de blir inget :)

Imorn är min nästsista dag på jobbet. de känns faktiskt riktigt bra. Ska bli skönt o komma bort därifrån o börja på något nytt :)

Har inte mkt kul o skriva idag. Nu ska jag återgå till simpsons maraton o mysa med Obi :)

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela