Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

Masterchef!

Publicerad 2010-12-08 23:02:45 i Allmänt,

Vart en ganska bra dag ändå :)

Gick riktigt bra på jobbet o kul var det :) Är ett stort event i hallen imorn så det var en massa förberedelser idag.

Jobbade 5 timmar och alla timmar ägnade jag åt att skära frukt och koka potatis. Kan ni tänka er hur mycker frukt och potatis det är då? Lär nog ha träningsvärk i händer/handleder imorn. Märks att man inte skär så mycket varje dag :P så när man väl gör det så där varannan månad/en gång i kvartalet om ens det ibland, så har det sina biverkningar ^^

Nu har jag iaf fixat mickes ena julklapp också :) måste verkligen sätta lite fart där så man inte står dagen innan julafton med bara hälften av alla julklappar fixade.

Kvällen spenderades på Heron city med acke o niclas. De blev Harry Potter. Den var riktgt bra faktiskt. Längtar redan efter sista delen. När filmen tog slut så kändes de som man kunde sitta 2½ timme till bara för att få veta hur de sluta.

Börjar bli lite smått nervös nu. Imorgon eller på fredag får jag veta om jag kommer in på högskolan.. Håll tummarna för mig. Nerverna hoppar lite huller om buller nu.

Dags o krypa i sängs. Upp och jobba imorn. Inget jag direkt ser fram emot, tur att jag jobbar med mia imorn :) annars hade de varit en räkna timmarna dag och det gillar jag inte.

God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela