Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

Bicicleta på "stranden"?

Publicerad 2010-12-07 23:15:11 i Allmänt,

Gu va jag längtar tills den här veckan är slut!

Jobb och slit hela veckan, jobbat kväll idag, ME DONT LIKE!!!! men men inte mkt o göra åt den saken. Imorn bär det av till hallen. Sjukt stor fest på torsdag, så en hel del förberedelser som måste göras.

Har verkligen inte gjort mkt alls idag. Bara tagit de lugnt under dagen och fixat mickes en julklapp (Y) och sen jobbat.

Nu är det bara 13 jobb dagar kvar där, sen är jag klar med skiten :) ska bli så oerhört skönt.

Är lagom nervös inför tors/fre då kommer högskole beskedet. Blir det KTH, Södertörn eller Stockholms universitetet? Vad gör man om man inte kommer in? Jag vill inte jobba en dag till inom hemtjänsten. Jag har verkligen gjort mitt där. Men inga såna beslut behövs ta nu. Har några backup-planer, men som sagt de är inte relevanta nu.

Imorn kväll blir de bio med Acke o Niclas :) mysigt o spendera kvällen med sina småbröder. Och självklart måste man ju se Harry Potter :P

Nä dags att göra sig iordning för sängen så man orkar upp imorn.

Men avslutar med en grymt cool bild på mig från beachsoccer turneringen ;P hah



Kolla fokusen ;) proffsigt ;P

God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela