Enjoying life

Kökets pärla - mer än bara matlagning

2 advent och hästridning i skogen

Publicerad 2010-12-05 17:43:22 i Allmänt,


Haft en jätte mysig helg :)

I fredags hade vi glöggbjudning o nästan hela släkten kom förbi och en massa goa vänner. Vart mycket prat och mycket glögg fram till små timmarna.

Lördagen var jag riktigt trött och hade en jobbig huvudvärk. Skönt att åka o träna tänkte jag, kanske man blir av med den. Men icke sa nicke. Jag bad om en alvedon men då ville tränaren pröva en sak för tableter e ju inte bra (!)

Någon slags huvudmassage blev det. Det gick över för en stund men jag vart riktigt trött av det. Så jag fortsatte köra men till slut gick de inte mer o en ipren slank ner. Då ville våran andra tränare pröva en sak. Lite akupunktör punkter. Det kan jag säga tog rejält. Och man kände sig som en zoombie. Men hallå! Var ju på träning så jag ville fortsätta köra. Det hela slutade med att jag stukade foten (Y) lyckat!

Tur att jag åkt med pappa till träningen, hade varit lite jobbigt o koppla med foten annars.

Eftersom micke var/är i jönköping på fest så åkte jag hem till mamma o pappa o hade lördags mys där. Men gu va trött jag var. Somnade nästan i soffan.

Söndagen har varit mycket bättre :) 2 advent så tände ljus imorse och har bara gosat med Obi :)
(Obi kan också lipa åt saker ;P)

Framåt eftermiddagen så kom Carina o hämtade mig. Vi skulle ut på Tur ridning men hästar. Jag har inte setat på en häst på över 10 år så de skulle bli spännande. Men det var riktigt kul faktiskt och vi hann med både en hel del trav och gallopp. Men så otroligt kallt var det.


Nu väntar jag bara på att micke ska komma hem om 1-2 timmar så man kan få avrunda helgen med lite mat :)

Trevlig advent!
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela